... 90003132

حضور شرکت جابار در نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته

نمایشگاه پست اکسپو

حضور شرکت جابار در نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته

نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته از تاریخ ۸ الی ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبستان مصلی بزرگ تهران برگزار شد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، حرکت در مسیر تحولات هوشمند در صنعت پست بوده است و با گردهمایی زیست‌بوم صنعت پست، تبادل دانش میان بازیگران فعال این حوزه، جزو دستاوردهای مهم این همایش به شمار می‌رود.

شرکت دانش‌بنیان جابار با ارائه محصول فناوری محور و سرویس‌های اختصاصی این محصول نوآورانه، حضور پر رنگی در این این نمایشگاه داشته است.

لاکرهای هوشمند جابار ، با توجه به مزایایی که برای فعالان حوزه تجارت الکترونیک و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پستی دارد، در این گردهمایی موفق به معرفی ویژگی‌ها و انواع کاربردهای این محصول به بازیگران اکوسیستم پست و بازدیدکنندگان شده و در مرکز توجه قرار گرفت.

بزرگ‌ترین دست‌آورد جابار در این نمایشگاه، عقد تفاهم‌نامه با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، به منظور بهره‌برداری از ظرفیت‌های طرفین در زمینه استفاده از صندوق‌های هوشمند جابار در فرآیندهای عملیاتی پست بویژه در زمینه‌های زیر بوده است.

  1. توزیع مرسولات پستی در صندوق‌های هوشمند نصب شده جابار در سطح کشور بر اساس درخواست مشتریان پست
  2. استفاده جابار از مکان‌ها و فضا‌های مورد نظر پست به منظور نصب و ارائه خدمات لاکرهای هوشمند
  3. طراحی و ارائه خدمات مشترک در بستر لاکرهای هوشمند جابار

محدوده جغرافیایی اجرای این تفاهم نامه در سراسر کشور تعیین شده است.

تجربه و قدمت پست در کنار سرعت و نوآوری جابار، سرویس جدیدی را به مشتریان ارائه خواهد کرد و با امضای این تفاهم‌نامه مسیری جدید از جمله از میان برداشتن محدودیت‌های زمان و مکان تحویل و دریافت مرسولات در حوزه تجارت الکترونیک و صنعت پست ایجاد شده است.

افزایش ظرفیت ارسال مرسولات، استفاده بهینه از فضاهای انبار، افزایش رضایت مشتریان و… تنها برخی از مزایای شکل‌گیری این همکاری مشترک بوده است.

کاهش آلاینده‌های زیست محیطی نیز یکی دیگر از مواردی است که این تفاهم‌نامه برای کشورمان به ارمغان خواهد آورد.

قدم گذاشتن جابار در مسیر توسعه ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، در کنار بزرگ‌ترین شرکت خدمات دهنده پست در ایران، جزو افتخارات حضور در نمایشگاه صنعت پست به شمار می‌رود.

جابار در روز چهارشنبه ۱۰ خرداد نیز  افتخار میزبانی از  جناب آقای علی نبوی “معاون وزیر سمت و رئیس سازمان هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) ”، جناب آقای محمد خوانساری “معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران” و  جناب آقای عیسی زارع‌پور “وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات” که از غرفه جابار بازدید به عمل آورده بودند را داشت.

بازدید جناب آقای علی نبوی “معاون وزیر سمت و رئیس سازمان هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) ” از غرفه جابار

بازدید جناب آقای محمد خوانساری “معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران” از غرفه جابار

بازدید جناب آقای عیسی زارع‌پور “وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات” از غرفه جابار

تاریخ: ۱۴۰۲-۰۳-۱۰