... 90003132

هر آنچه باید درباره فناوری کمد شهری هوشمند بدانید

گرچه کمدهای مکانیکی هنوز در مدارس، دانشگاه‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما کمد شهری هوشمند روز به روز  در بین کاربران محبوب‌تر می‌شوند. کمد شهری هوشمند، دارای توان عملیاتی بالایی هستند و به دلیل هوشمندی و مدیریت آن‌ها از طریق سیستم‌ها و نرم افزارهای به‌روز، قادر به ارائه خدمات گوناگون و گزارشات دقیقی هستند.

کمد شهری هوشمند، از فناوری اینترنت اشیا ( IOT) استفاده می‌کنند و راه‌حلی مدرن برای مدیریت درخواست‌های ارسال و تحویل بسته و نگهداری موقت آنها هستند.

کمد شهری هوشمند با توجه به کاربری مورد نظر ، در مکان‌های مشخص مستقر شده و کارکرد اصلی آن‌ها دریافت، حفاظت  و تحویل هر نوع مرسوله (اعم از اسناد، مدارک، بسته، بار، وسایل شخصی و… متناسب با ابعاد قفسه‌های هوشمند) می‌باشد و از مزیت‌های آن، حفظ ایمنی بسته‌ها و فرایندی بدون تماس برای گیرندگان، است.

کمد شهری هوشمند جابار ، لاکی پست نام دارد که اساسا از سه جزء اصلی تشکیل شده‌ است: بدنه لاکر، سیستم امنیتی بی‌سیم و سیستم مدیریت هوشمند

بدنه لاکی پست، از ورق گالوانیزه ساخته شده و دارای قفل‌های الکترونیکی مقاوم در برابر ضربه و شوک است. همچنین استفاده از بردهای کنترلی صنعتی اختصاصی، قابلیت انعطاف‌پذیری بالا را  به لاکرهای هوشمند جابار اضافه کرده است.

سرویس پایش و نظارت تصویر ابری جابار ، توسط دوربین‌های تحت شبکه API ، در حفظ امنیت، مدیریت دسترسی کاربران و بررسی بسته‌های ورودی و خروجی، کاربرد دارد.

فناوری هوشمند مدیریت لاکرهای جابار  E_Lock است، که نرم ‌افزاری جامع برای مدیریت سفارشات و مدیریت شبکه لاکر می‌باشد. این نرم افزار از طریق API قادر است به سامانه‌های شرکت‌های همکار از جمله کسب و کارهای تجارت الکترونیک، شرکت‌های حمل و نقل و لجستیک، به صورت یک افزونه اضافه شود.

کمد شهری هوشمند به سرویس دهندگان پست، لجستیک و فروشگاه‌های آنلاین امکان مدیریت بهینه منابع را می‌دهد تا با بالاترین بهره‌وری به مشتریان خود، خدمات مورد نیازشان را ارائه دهند.

لاکی پست جابار، با توسعه روزانه در تعداد ایستگاه‌های خود(مکان‌های استقرار لاکرهای هوشمند) در تلاش است تا در اکثر نقاط  اصلی شهر، در دسترس شبکه پستی قرار گیرد تا در بهینه‌سازی هزینه و مسیر برای خدمات دهندگان  این صنعت، موثر  واقع شود.

مزایای استفاده از کمدهای هوشمند شهری

  • امکان ارسال و تحویل مرسولات به صورت شبانه روزی برای شرکت‌های پست، لجستیک و مشتریان آن‌ها
  • فرایند بدون تماس و بدون نیاز به هماهنگی بین فرستنده، ماموران ارسال و گیرنده
  • امنیت بالا
  • کاربری راحت
  • صرفه جویی در زمان و هزینه برای شرکت‌های عرضه دهنده خدمات پستی و گیرندگان
  • امکان افزایش ارسال سفارشات برای کسب و کارهای تجارت الکترونیک و فعالان در حوزه پست و لجستیک
  • صرفه‌جویی در استفاده از فضا
  • کاهش آلاینده‌های زیست محیطی

موارد فوق بخشی از مزایای کمدشهری هوشمند است برای آگاهی از مزایای لاکی پست به صورت اختصاصی برای هر دسته از مشتریان می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

جابار، نوآور در طراحی وتولید کمدهای هوشمند

یکی از چالش‌های عمده در صنعت پست، عدم وجود ایده‌های نوین است و جابار به عنوان یک نوآور در  این صنعت، فعال است.

جابار با استفاده  از استانداردهای جهانی و نوآوری در ایجاد سرویس‌های اختصاصی  به کسب و کارها کمک می‌کند تا از سرمایه‌های انسانی خود بهره بهتری برده و از اتلاف زمان و هزینه جلوگیری کنند، همچنین با کمک ارائه خدمات حرفه‌ای، رضایت مشتریان خود را افزایش دهند.

شرکت‌های پست، لجستیک و فعالان در حوزه تجارت الکترونیک می‌توانند از طریق لاکی پست جابار، در ایجاد تجربه برای مشتریان خود نوآور  بوده و پیشرفت شایانی در  ارائه خدمات و کسب رضایت مشتری ایجاد کنند.

حجم زیادی از مرسولات در ایران همواره از طریق کانال‌های سنتی ثبت می‌شود، در حالی که نوآوری در ایجاد کانال‌های متنوع می‌تواند فرایندهای لجستیکی را  تسهیل و بهینه سازد.

جابار با هدف گسترش فرهنگ استفاده از لاکر هوشمند شهری و تسهیل فرایند جذب، جابه‌جایی و تحویل مرسولات و بسته‌های پستی و خریدهای اینترنتی، تعداد زیادی لاکی پست در سطح شهر  تامین و نصب کرده و در حال توسعه این شبکه است، همچنین سیستم پشتیبانی و مانیتورینگ دقیقی را جهت شناسایی مشکلات و رفع سریع آن‌ها و پاسخگویی به مشتریان راه‌اندازی کرده، تا بیش از پیش در کسب رضایت مشتریان گام بردارد.

تاریخ: ۱۴۰۱-۱۱-۰۵