سرویس توزیع و لاکر به عنوان نقطه تحویل (سرویس باندل جابار)

سرویس باندل جابار یا سرویس لاکرهوشمند و توزیع، یکی از خدمات جدید جابار در راستای سهولت خدمت‌رسانی به فروشگاه‌های اینترنتی است. همکاری جابار و شرکت تی‌‍‌نکست، به کسب‌وکارهای آنلاین این امکان را می‌دهد تا از لاکرهای هوشمند جابار و خدمات توزیع درون شهری تی‌نکست، به صورت یکپارچه استفاده کنند. با این اقدام، دغدغه‌های مربوط به تأمین و استفاده از خدمات توزیع درون شهری با شرکت‌های خدمات پستی، برطرف شده است. مشتریان جابار می‌توانند به راحتی از خدمات لاکرهای هوشمند جابار همراه با توزیع درون شهری تی‌نکست استفاده کنند. همچنین، مشتریان تی‌نکست نیز می‌توانند از خدمات لاکرهای هوشمند جابار از طریق درگاه‌های تی‌نکست بهره‌مند شوند.

شرح سرویس:

جابار با همکاری شرکت تی‌نکست توزیع درون شهری سفارش‌های مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی را در چارچوب سه سرویس مشترک انجام می‌دهد.

۱- سرویس تحویل از لاکر جابار برای مشتریان تی نکست؛ که از طریق ثبت سفارش در درگاه تی‌نکست، امکان‌‌پذیر ‌است و در آن مشتریان تی‌نکست با ثبت سفارش در درگاه‌های این شرکت، از خدمات تحویل در لاکرهای جابار برای مشتریان خود بهره‌مند می‌شوند.

۲- سرویس جمع‌آوری از لاکر جابار؛ که عبارت است از جمع‌آوری کالاهای بارگذاری شده در لاکرهای جابار که توسط تی نکست به پلاک مشتریان تحویل می‌شود.

۳- سرویس توزیع و لاکر به عنوان نقطه تحویل (سرویس باندل جابار)  برای مشتریان جابار؛ که از طریق خدمات توزیع درون شهری تی‌نکست، سفارش‌های مشتریان در لاکرهای جابار بارگذاری شده و امکان دریافت/تحویل از لاکر فراهم می‌شود و کسب و کارهای آنلاین دیگردغدغه تامین شرکت توزیع درون شهری را نخواهند داشت.

جابار نزدیک به خودت را پیدا کن

لاکی پست

شماره موبایل