حضور جابار در نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 1403)

سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۴) در روزهای ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس، با حضور شرکت‌های بین المللی، در سه بخش نمایشگاهی، رویدادهای تجاری و ترویجی و رویدادهای آنلاین برگزار شد.

این نمایشگاه با حضور شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد، منتورها و مشاوران، مخترعان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی برگزار شد. هزاران بازدیدکننده، کارآفرینان و مسئولان دولتی و … از این نمایشگاه بازدید کردند.

جابار، با حضور خود در سیزدهمین دوره این نمایشگاه، علاوه بر معرفی محصول لاکرهوشمند پستی خود، موفق به ایجاد ارتباط با فعالان اکوسیستم پست و لجستیک و تجارت الکترونیک شده و گامی موثر در راستای معرفی مزایای استفاده از سرویس لاکر برای عموم مردم و بالاخص شرکت‌های پستی، لجستیکی و فروشگاه‌های آنلاین برداشت.

 جابار به عنوان یک شرکت دانش بنیان فناوری محور با معرفی محصول و سرویس‌های خود در این نمایشگاه، مورد توجه قرار گرفت.

غرفه جابار با افتخار میزبان دکتر احمدی معاون شرکت ملی پست ایران، دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، آقای مهندس علی اصغر قائمی عضو شورای شهر، دکتر رضا سمیع زاده مدیرعامل هلدینگ فاخر، دانشجویان دانشکده  حقوق شهید بهشتی و بسیاری دیگر از بازدیدکنندگان بوده است.

دکتر رامین سمیع‌زاده درگپ و گفتی با خبرنگاران، درحاشیه این نمایشگاه به نکات مهمی همچون گسترش شبکه لاکرهای هوشمندجاباردرایران، توسعه آینده اسمارت لاکرها در دنیا و ایران، پارادایم اکوسیستمی با نگرش انسان‌محور و … اشاره کرد که متن کامل مصاحبه را می‌توانید در مجله کارنگ مطالعه کنید.

دکتر رامین سمیع‌زاده نظر خود را در رابطه با نمایشگاه اینوتکس چنین بیان کرد: ” نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس، نمود کامل یک زیست‌بوم زنده است. اینوتکس فضایی برای بازیگران صنایع مختلف ایجاد کرده تا آن‌ها ضمن معرفی خود، امکان ایجاد فرصت همکاری و هم‌افزایی با یکدیگر را دارند. این نمایشگاه به عنوان اکوسیستمی بزرگ‌، موفق به جمع‌آوری اکوسیستم‌های دیگر در کنار یکدیگر شده و فرصتی برای معرفی، خلق مشترک و کشف فرصت ایجاد کرده است.”

رونمایی  و بهره برداری از لاکر هوشمند اختصاصی جابار

جابار همزمان با نمایشگاه اینوتکس در نمایشگاه کتاب از محصول لاکرهوشمند اختصاصی خود نیز برای اولین بار بهره برداری کرد. لاکی باکس یا همان لاکر هوشمند اختصاصی برای بازدیدکنندگان در نمایشگاه کتاب، این امکان را فراهم کرد تا وسایل همراه و شخصی خود را به راحتی داخل لاکرهای اختصاصی قرارداده و به بازدید از نمایشگاه بپردازند و در زمان دلخواه خود به لاکرها مراجعه کرده و وسایل خود را دریافت کنند. تمام این فرایندها به صورت خودکار و هوشمند مدیریت و اجرا می‌شود که همین موضوع موجب ایجاد حس راحتی و تجربه‌ای دلچسب برای مشتریان می‌شود.

گسترش شبکه لاکرهای هوشمند جابار در ایران
جابار در این نمایشگاه اعلام کرد که بیش از 150 ایستگاه از لاکرهای هوشمند خود را در سراسر ایران مستقر کرده که از این تعداد، 100 ایستگاه در تهران قرار گرفته است. همچنین جابار از توسعه این شبکه به طور مداوم خبر داد.

گستردگی شبکه لاکرهای هوشمند جابار با هدف ایجاد دسترسی آسان برای تمامی فعالان اکوسیستم پست و لجستیک و تجارت الکترونیک و همینطور مشتریان آن‌ها در حال برنامه‌ریزی و اجراست.

تاریخ: 2024-05-12