دریافت لوح تقدیر در محور پست هوشمند(زیر محور هوشمندسازی فرآیندها و خدمات پستی)

فاوا

دریافت لوح تقدیر در محور پست هوشمند(زیر محور هوشمندسازی فرآیندها و خدمات پستی)

نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) در روز سه‌شنبه 27 تیر ماه 1402 با تعیین شعار «ایران هوشمند و متصل» به منظور ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی، تعامل و همکاری بین متخصصان کشور، حمایت از تولیدات بومی و تکریم نخبگان و فعالان برتر در این حوزه، در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و با حضور جناب آقای دکتر عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جناب آقای دکتر میثم لطیفی، معاون رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شد که از اهداف کلان دولت هوشمند، توسعه خدمات هوشمند در دستور کار امسال قرار گرفته است و از این رو در راستای ایجاد دولت هوشمند، شناسایی خدمات هوشمند و معرفی آن‌ها، از اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود.

رشد روز افزون ارائه خدمات الکترونیکی و افزایش علاقه مردم برای استفاده از این نوع خدمات، توسعه دولت هوشمند را در پی خواهد داشت. با الکترونیکی شدن خدمات دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی، زمینه دسترسی عموم مردم به خدمات دولت فراهم خواهد شد.

این جشــنواره در قالب چهار محـور اصلـی؛ شــبکه ملــی اطلاعات، دولــت هوشــمند، پسـت هوشـمند و صنعـت فضایـی تعریف شده است. همچنین 14 زیرمحـور از جمله سازمان‌ها و بنگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات الکترونیکی، اپراتورهای ارتباطی و پستی، مراکز داده و ارائه دهندگان خدمات ابری زیرساختی، تولیدکنندگان تجهیزات شبکه ملی اطلاعات، تولیدکنندگان زیرسیستم‌های ماهواره و ارائه دهندگان خدمات فضاپایه در این جشنواره حاضر شدند، که به برگزیدگان تندیس جشنواره و لوح تقدیر اعطا شد.

در پایان این مراسم، در بخش «کارگروه پست هوشمند» و در زیر محور «هوشمندسازی فرایندها و خدمات پستی»، شرکت فاخر کالا نوین گستر پویا (جابار) با دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره، شایسته‌ی تقدیر شناخته شد.

جابار  با حضور خود در این جشنواره، موفق به معرفی خدمات و محصولات خود، به عنوان یک استانداردساز  و تسهیل گر  در هوشمندسازی فرایندهای خدمات پستی شد و در راستای ارائه خدمات هوشمند به تمام عرضه‌کنندگان خدمات پست و لجستیک و فعالان حوزه تجارت الکترونیک در سرتاسر کشور، همواره در حال توسعه شبکه لاکرهای هوشمند خود می‌باشد.

تاریخ: 2023-07-19