... 90003132

آغاز عملیات آزمایشی همکاری تیپاکس و جابار

دوشنبه ۹ اسفند۱۴۰۰، جلسه‌ای مشترک بین اعضای هیات مدیره هلدینگ فاخر، تیپاکس و جابار با هدف شکل‌گیری همکاری دوجانبه شرکت جابار با شرکت تیپاکس جهت استفاده و دسترسی مشتریان تیپاکس به سرویس‌های کلاسیک لاکرهای هوشمند جابار برگزار شد.

در این نشست، اتصال سیستمی سامانه «ایی‌لاک» (E-Lock) جابار با درگاه ثبت سفارش آنلاین مرسولات پستی «مای تیپاکس» (My Tipax)، به صورت آزمایشی (Pilot) نهایی شده و  این همکاری از ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ می‌شود.

آغاز عملیات آزمایشی همکاری تیپاکس و جابار

از این پس امکان مدیریت بهینه زمان و مکان تحویل مرسولات پستی کاربران تیپاکس، از طریق «لاکرهای هوشمند جابار» فراهم گردید. به بیان دیگر؛ لاکرهای هوشمند جابار، به‌عنوان یک نقطه تحویل بسته برای تیپاکس در نظر گرفته می‌شوند. مشتری از طریق اپلیکیشن «مای تیپاکس» (My Tipax) و به تدریج از طریق پلتفرم «ایی تیپاکس» (E-Tipax)، می‌تواند درصورت تمایل، اقدام به ثبت درخواست تحویل بسته در نقاط پیش‌بینی شده جابار را داشته باشد. پس از انتخاب نقطه تحویل، بسته از طریق تیپاکس یاران در زمان مشخص در لاکرهای هوشمند جابار قرار گرفته و مشتری (سفارش گیرنده) می‌تواند با دریافت کد منحصربفرد (از طریق پیامک روی گوشی موبایل)، امکان برداشتن بسته خود را از داخل لاکرهای جابار، داشته باشد.

جابار و هلدینگ فاخر
توضیح لاکر هوشمند
جلسه‌ مشترک جابار و تیپاکس
تاریخ: ۱۴۰۰-۱۲-۱۵