... 90003132

آغاز همکاری شرکت جابار و ارائه‌دهنده خدمات تجارت الکترونیک Cod24

آغاز همکاری سه جانبه میان شرکت‌های جابار، واسط/ پلتفرم پستی Cod24 و شرکت پست استان سمنان در تاریخ ۲  دی ۱۴۰۲ منعقد گردید.

شرکت مهسان فراز تجارت قومس با نام تجاری cod24 یکی از شرکت‌های واسط پستی فعال، در بخش تجارت الکترونیک شرکت ملی پست (Gateway) است و با هلدینگ‌های بزرگ حمل و نقل دولتی و خصوصی دارای قرارداد همکاری است که به مشتریان خود (یعنی فروشگاه‌های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین) این امکان را می‌دهد ضمن مقایسه آنلاین سه پارامتر مهم قیمت، کیفیت و سرعت؛ در اپراتورهای مختلف عرضه خدمات پستی (کوریر)، سفارشات دریافتی را به طور مستقیم در پلتفرم پستی cod24 ثبت و ارسال نمایند. علاوه بر این‌ها، سرویس COD یا Cash on Delivery نیز  را به عنوان سرویس جانبی ارائه می‌دهد.

یکی از چالش‌های اصلی شرکت‌های پستی و لجستیکی، طولانی بودن بازه زمانی تسویه با فروشندگان و خدمات تحویل در محل است که عموما قادر به حل این موارد نبوده و در نتیجه قادر به کسب رضایت کامل مشتریان نیستند.

به همین خاطر Cod24 با شعار  اصلی COD” در ۲۴ ساعت با شما تسویه می‌شود”، خود را به عنوان یک واسطه با شرکت‌های پستی قرار می‌دهد، فرایند تسویه مالی را انجام داده و خود با شرکت‌های پستی طرف حساب می‌شود.

نقطه مشترک جابار و مهسان فراز تجارت قومس، سرویس COD، به عنوان یکی از ابزارهای خدمات لجستیکی در Web Service است.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در این تفاهم‌نامه مطرح است، دریافت بدون واسطه مرسولات با تمرکز بر حوزه خدمات COD از طریق لاکرهای هوشمند است. جابار طبق این تفاهم‌نامه تحویل مرسولا‌ت پستی را از طریق لاکرهای هوشمند جابار در سراسر کشور برای کاربران پلتفرم پستی cod24 فراهم خواهد کرد.

این همکاری سه جانبه (جابار، پلتفرم cod24، پست) قدمی در راستای تسهیل ارائه خدمات شرکت‌های پست و لجستیک، و فعالان حوزه تجارت الکترونیک به مشتریان و کسب رضایت بیشتر مشتریان این کسب و کارهاست.

در خصوص چگونگی استفاده‌ی شرکت‌های بزرگ صنعت ساختمانی و معادن در استان سمنان از این خدمات هوشمند نیز توافقاتی صورت گرفته که می‌توان به استفاده از سرویس لاکی‌باکس برای این مجموعه‌ها اشاره کرد.

طی این تفاهم نامه مقرر شد تا شرکت فاخر کالا نوین گستر پویا با نام تجاری جابار ، محصول  فناوری محور خود را که همان، لاکر هوشمند است و کارکرد اصلی آن دریافت، حفاظت، نگهداری و تحویل هر نوع مرسوله (اعم از اسناد و مدارک، بسته، وسایل شخصی و… در محدوده‌ی وزنی و ابعادی مشخص) است را در اختیار کاربران پلتفرم cod24  قرار دهد.

جابار با شبکه گسترده‌ی لاکرهای هوشمند خود قصد دارد تا خدمات کاملی را به فعالان حوزه تجارت الکترونیک، پست و لجستیک  و همچنین به مشتریان این کسب و کارها در سراسر ایران ارائه کند.

شرکت مهسان فراز تجارت قومس با نام تجاری Cod24 نیز به عنوان به‌روزترین پلتفرم پستی و برترین ارائه‌دهنده خدمات تجارت الکترونیک ایران، با اهدافی همچون، ایجاد و تکمیل چرخه تجارت الکترونیک و هوشمند سازی فروش از طراحی فروشگاه اینترنتی تا درگاه پرداخت و توزیع مرسوله‌ها، ترویج هر چه بیشتر فروش هوشمند بر بستر اینترنت جهانی با سایت‌ها و فروشگاه‌های دو و چند زبانه، حمایت از تولیدکننده‌های ایرانی، حمایت و توسعه کسب و کارهای کوچک، خانگی و نوپا، صرفه‌جویی در زمان و افزایش فروش، افزایش رضایت مشتریان در خرید، فروش، فناوری و سودآوری و فروش آسان در هر زمان و هر مکان و در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته بدون اتلاف وقت، بر آن است تا با ارائه خدمتی مناسب در توسعه نظام تجارت الکترونیک در سطح کشور نقش تاثیرگذاری باشد.

امیدواریم با عقد تفاهم نامه همکاری بین این مجموعه‌ها قدمی موثر در  راستای ارائه خدماتی با کیفیت به مردم سرزمین‌عزیز مان، ایران برداریم.

تاریخ: ۱۴۰۲-۱۰-۰۳