... 90003132

امضای تفاهم‌نامه همکاری اسپید و جابار

اسپید و جابار

امضای تفاهم‌نامه همکاری اسپید و جابار

شرکت جابار با ارائه‌ی خدمات لاکر هوشمند، تاثیر به سزائی در راستای بهینه‌سازی فرآیند تحویل، در صنعت پست و لجستیک و همچنین تجارت الکترونیک داشته است. جابار به عنوان تسهیل‌گر در اکوسیستم لجستیکی، با استفاده از فناوری‌های روز دنیا فرآیند دریافت و یا تحویل مرسوله را ساده‌تر کرده و راه حلی آسان و دارای امنیت را به مشتریان ارائه می‌‎دهند.

جابار، تجربه‌ی تحویل بدون تماس و خودکار مرسولات را ارائه داده، که این روش مدرن کاملا متفاوت از روش‌های تحویل سنتی بسته می‌باشد. ایستگاه‌های لاکرهای هوشمند جابار، در نقاط پر‌تردد مانند مراکز خرید، مجتمع‌های اداری و تجاری، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه‌ها، دانشگاه‌ها و… نصب می‌شوند. دسترسی آسان ناوگان‌های حمل نقل و عموم مردم به لاکرهای هوشمند، بسیار قابل اهمیت در انتخاب مکان ایستگاه‌های جابار است.

با امضای تفاهم‌نامه همکاری اسپید و جابار، کاربران اسپید (به عنوان یکی از شرکت‌های کوریری مطرح کشور) به لاکرهای  هوشمند جابار  دسترسی پیدا کرده و امکان استفاده از خدمات ویژه جمع‌آوری و تحویل مرسولات را خواهند داشت. این تفاهم‌نامه همکاری در روز دوشنبه  17 مهر ۱۴۰۲ با حضور مدیران عامل این دو شرکت منعقد شد.

خانم مهندس مهناز علمایی، مدیرعامل اسپید و آقای دکتر رامین سمیع‌زاده مدیرعامل جابار ، در این جلسه با تبادل تفاهم‌نامه، توافق کردند تا امکانات ویژه جابار به خدمات متنوع شرکت اسپید اضافه شود.

در حال حاضر ۱۰۲ لاکر هوشمند جابار ، در ۵۱ ایستگاه در سراسر ایران مستقر شده است که سیستم‌های خودکار و بدون نیاز به اپراتور هستند و امکان استفاده از آن‌ها در تمام مدت روز و حتی ایام تعطیل نیز فراهم است. این یکی از مزایای اصلی لاکرهای هوشمند است که سیستم‌های پستی در گذشته قادر به فراهم کردن آن نبوده‌اند.

دیگر مزایای جابار برای شرکت‌های عرضه خدمات پستی شامل مواردی همچون افزایش ظرفیت ارسال بسته‌‌ها، مدیریت زمان تحویل، کاهش چشم گیر مرجوعی بسته‌ها، امکان تجمیع چند مقصد گیرنده در یک ایستگاه لاکر، مدیریت زمان توزیع بسته‌ها به مشتریان، افزایش رضایت مشتریان و بهره‌وری سازمانی است.

تاریخ: ۱۴۰۲-۰۷-۱۹