... 90003132

امضای تفاهم‌نامه همکاری جابار و پادرو

امضای تفاهم نامه جابار و پادرو

امضای تفاهم‌نامه همکاری جابار و پادرو

شرکت جابار با ارائه‌ی لاکرهای هوشمند، قدمی موثر در بهینه‌سازی فرآیند تحویل در صنعت پست و لجستیک و تجارت الکترونیک برداشته است. لاکرهای هوشمند از فناوری روز دنیا برای ساده‌تر کردن فرآیند دریافت و یا تحویل بسته استفاده کرده و راه حلی راحت و ایمن برای فرستندگان و گیرندگان ارائه می‌‎دهند.
برخلاف روش‌های تحویل سنتی بسته، لاکرهای هوشمند تجربه‌ای بدون تماس و خودکار را ارائه می‌دهند. آن‌ها معمولاً در نقاطی پر‌تردد مانند مجتمع‌های اداری و مسکونی، مراکز خرید، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه‌ها، دانشگاه‌ها، فضاهای عمومی و… نصب می‌شوند.
شرکت پادرو نیز با شعار “همراه کسب وکارهای آنلاین”، پلتفرمی هوشمند و فعال در زمینه سوشیال کامرس (تجارت اجتماعی) و لجستیک (حمل و نقل) است.
تفاهم‌نامه همکاری جابار و پادرو برای دسترسی همه کاربران پادرولند به لاکرهای هوشمند جابار در سطح ایران روز دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ با حضور مدیران عامل این دو شرکت منعقد شد.
به گزارش روابط‌عمومی پادرو با امضای این قرارداد همه کاربران پادرولند، پادروپین و پادروشاپ می‌توانند از خدمات ویژه جمع‌آوری و تحویل مرسولات، توسط لاکرهای هوشمند جابار استفاده کنند.
در حال حاضر ۹۷ لاکر هوشمند جابار در ۴۷ ایستگاه در سراسر ایران مستقر شده است؛ لاکرهای هوشمند جابار در اصل سیستم‌های خودکار و بدون نیاز به اپراتور هستند که امکان استفاده از آن‌ها در تمام مدت روز و حتی ایام تعطیل نیز فراهم است. این یکی از مزایای اصلی لاکرهای هوشمند است که سیستم‌های پستی سنتی قادر به فراهم کردن آن نیستند.
آقای دکتر رامین سمیع‌زاده، مدیرعامل جابار نیز در حاشیه مراسم امضای این تفاهم‌نامه درباره همکاری با پادرو توضیح داد:«اتصال به شبکه‌ی پادرولند این فرصت را برای لاکرهای هوشمند جابار ایجاد می‌کند تا بتواند میزبان بسته‌های پستی بیشتری از سمت کسب‌وکارهای خرد باشد. جابار در تهران، کرج، رشت، مشهد و کیش لاکرهای هوشمندی را برای استفاده کاربران خود طراحی و تامین کرده است، ما قصد داریم تا پایان سال بیش از ۲۰۰ لاکر را به شبکه‌ی جابار اضافه کنیم. ۷۰ درصد از این تعداد در شهر تهران توزیع خواهد شد.»
یکی از امتیازهای همکاری جابار و پادرو، استفاده‌ی کاربران پادروشاپ از این امکان ویژه است. کاربران پادروشاپ که بیشتر فروشندگان فعال در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام هستند، به انعطاف بیشتری برای زمان یا مکان جمع‌آوری و تحویل سفارش‌‌ها نیاز دارند. با خدمات جابار فروشندگان می‌توانند متناسب با شرایط زمانی و مکانی دلخواه از امکانات جابار استفاده کنند. همینطور این امکان برای مشتریان آن‌ها نیز فراهم است تا بتوانند مکان یا زمان مورد نظر خود را برای دریافت سفارش‌شان انتخاب کنند.
آقای دکتر سمیع‌زاده، خدمات جابار را که به‌طور کامل هوشمند انجام می‌شود را یک امکان ویژه برای کاربران دانست: «امنیت بالای این لاکرها باعث می‌شود کاربران با آسودگی خاطر بتوانند بسته‌های متنوع خود در اندازه‌های مختلف را در این فضا قرار دهند. استفاده از لاکرها بسیار ساده است و همه شهروندان به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. در ضمن این روش یکی از بهترین تکنیک‌ها برای کاهش هزینه‌های مرجوعی کالا برای شرکت‌های پستی است.»
پادرولند تازه‌ترین حوزه کسب‌وکاری پادرو، یک اکوسیستم یکپارچه برای اتصال فروش آفلاین به آنلاین است و هدف آن تسهیل و یکپاچه‌سازی تجربه فروش آفلاین و آنلاین برای فروشندگان خرد است.
همکاری جابار با سرویس‌های مختلف پادرو، از جمله پادروپین به عنوان پلتفرم مقایسه و انتخاب خدمات پستی و فروشگاه‌ساز پادروشاپ که امکان پرداخت و ارسال را به فروشندگان فعال در شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌دهد؛ یک همکاری موثر در صنعت لجستیک است و می‌تواند کیفیت خدمات این حوزه را به ویژه در بخش فروش آنلاین ارتقا دهد.

لینک خبر در سایت کارنگ

لینک خبر در سایت دیجیاتو

تاریخ: ۱۴۰۲-۰۶-۰۶