... 90003132

امضای قرارداد همکاری جابار و تاپین

امضای قرارداد همکاری میان دو شرکت پیشران در حوزه پست و لجستیک، جابار و تاپین در تاریخ ۱۳ آذر ۱۴۰۲ با حضور مدیران عامل این دو مجموعه منعقد شد.

طبق این قرارداد، از این پس تمامی کاربران تاپین به لاکر هوشمند جابار  در سراسر کشور دسترسی خواهند داشت. با امضای این قرارداد همه کاربران می‌توانند از خدمات ویژه جمع‌آوری و تحویل مرسولات توسط لاکرهای هوشمند جابار استفاده کنند.

جناب آقای مهرداد ملک‌محمدی، مدیرعامل تاپین و جناب آقای دکتر رامین سمیع‌زاده، مدیرعامل جابار در این جلسه با تبادل قرارداد همکاری، توافق کردند تا امکانات ویژه جابار به خدمات متنوع شامل ایجاد زیرساخت یکپارچه فروش آنلاین، ارائه خدمات لجستیک یکپارچه، دسترسی به لاکرهای هوشمند، پرداخت امن و خدمات ارسال اختصاصی اضافه شود.

تاپین، به عنوان یک پلتفرم تجارت الکترونیک، به رشد مشاغل کمک می‌کند. خدمات این پلتفرم مناسب برای  کسب و کارهای کوچک، مانند کسب و کارهای خانگی تا سازمان‌های بزرگ جهت ارسال مرسولات و بسته‌های مشتریان آن‌ها می‌باشد. تاپین برای مدیریت بخش حمل‌و‌نقل کسب و کارها، با هزینه‌های عملیاتی کمتر و انعطاف‌پذیری بیشتر استفاده می‌شود. علاوه بر این، این مجموعه یک زنجیره ابزار مدیریت تجارت الکترونیک با قابلیت به‌روز رسانی مداوم را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

شرکت جابار نیز با ارائه‌ی لاکرهای هوشمند جهت دریافت مرسولات پستی و خریدهای اینترنتی، راه حلی مدرن و آسان را به مشتریان خود ارائه کرده است. شبکه‌ی گسترده‌ی ایستگاه‌های این لاکرهای هوشمند در سراسر کشور در حال افزایش است. از مزیت‌ها آن برای کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک و شرکت‌های عرضه خدمات پستی می‌توان به افزایش ظرفیت ارسال بسته‌ها، مدیریت زمان تحویل بسته‌ها به مشتریان، کاهـش چشمگیر مرجوعـی بسته‌ها، افزایش رضایت مشتریان و بهره‌وری سازمانی، امکان تجمیع چند مقصد گیرنده در یک ایستگاه لاکر، کاهـش آلاینده‌های زیست محیطی و… نام برد.

مشتریان نیز می‌توانند از مزایای بی‌شمار لاکرهای هوشمند جابار از جمله عـدم نیـاز به انتظار کشیدن در محل آدرس برای دریافت بسته ،جلوگیری از برگشت خوردن بسته (به دلیل مشخص نبودن زمان حضور پیک)، امکان دریافت بستـه در زمـان و مکان مورد نظر، کـاهـش احتمـال گم شــدن بسته، امنیت کامل بسته در بازه زمانی رزرو، کاربری آسان لاکرهای هوشمند، دسترسی آسان بهره‌مند شوند.

امید است با امضای این قرارداد، ارزش‌هایی موثر در اکوسیستم پست، لجستیک و تجارت الکترونیک خلق شده و گامی جدید در ارائه خدمات به مشتریان ارائه شود.

تاریخ: ۱۴۰۲-۰۹-۱۸