... 90003132

حضور جابار در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران

هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران

هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با هدف توسعه کسب و کار در دوران پساتحریم و ایجاد بسترهای لازم برای کسب سهم ایران در بازار از ۲۱ الی ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۰ در تهران برگزار شد.

نمایشگاه تراکنش ایران یک نمایشگاه تخصصی B2B و B2G در حوزه فناوری های مالی است که سالانه توسط مرکز فابا و با همراهی صنعت بانکداری و پرداخت برگزار می شود. نمایشگاه تراکنش ایران، یکی از تخصصی ترین گردهمایی‌های عرصه فناوری های پولی و مالی در کشور می‌باشد.


دراین نمایشگاه بانک و شرکت‌های فعال در حوزه بانکداری، پرداخت الکترونیکی، صنایع مالی، نهادهای ارائه دهنده خدمات همگانی و صاحبان ایده‌های نوین در حوزه “استارت‌آپ‌ها” حضور داشته و آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.


به گزارش ستاد خبری تراکنش هفتم ایران، شرکت جابار در راستای ماموریت لجستیک دیجیتال، اولین نسل از لاکرهای هوشمند را بر بستری امن به پشتوانه نظارت تصویری، مانیتورینگ در هفتمین دوره نمایشگاه تراکنش ایران رونمایی کرد. لاکر هوشمند جابار یک صندوق الکترونیکی امن برای نگهداری مرسولات پستی و بسته‌هایی که از طریق تجارت الکترونیک خریداری می‌شود است. به عنوان مثال زمانی که از یک فروشگاه اینترنتی از طریق تجارت الکترونیک خریدی را انجام می‌دهید؛ اگر در منزل نبودید می‌توانید درخواست بدهید که بسته شما در لاکر قرار گیرد. بسته‌ها بر اساس ابعاد و وزنشان در لاکر می‌توانند مکانی را برای خود رزرو کنند و بعد از اینکه رزرو شد یک رمز امن برای گیرنده و باریار ارسال می‌شود و آنها می‌توانند صندوق را باز کنند. کل این سیستم روی زیرساخت امنی پیاده شده که امکان نفوذ در آن وجود ندارد. لازم به ذکر است که این لاکر، یک صندوق هوشمند است که قابلیت کنترل از راه دور دارد و بدون شک کاربرد بسیاری دارد.


نمایشگاه “تراکنش” با هدف فراهم نمودن بسترهای لازم برای آشنایی فعالان ایرانی با دستاوردهای شرکت‌های داخلی و همچنین ایجاد زمینه مناسب برای تعامل و صادرات خدمات فناوری برگزار می‌شود و تعامل با جهان به ویژه بازارهای منطقه‌ای و توجه به نوآوری‌های مدرن از رویکردهای اصلی همایش و نمایشگاه تراکنش ایران است. در این نمایشگاه جمعی از مقامات عالی رتبه دولت، مدیران ارشد نظام بانکی و شرکت‌های فناوری اطلاعات نیز حضور داشتند.


شایان ذکر است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار شد. این نمایشگاه شامل بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … بود و مدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن به تبادل اندیشه و همفکری پرداختند.

تاریخ: ۱۴۰۰-۱۲-۰۳