... 90003132

قرارداد همکاری جابار و پستکس


قرارداد همکاری شرکت‌ جابار و پستکس در تاریخ ۱۱ دی ۱۴۰۲ امضا و مبادله گردید، با امضای این قرارداد امکان استفاده از لاکرهای هوشمند جابار در سطح ایران برای کاربران پستکس فراهم خواهد شد.

پستکس اولین هاب پستی ایران، ارائه دهنده خدمات آنلاین پست به صورت درب تا درب است که در آن متقاضیان امکان مقایسه و انتخاب از بین سرویس های پستی، حمل و نقل شهری و حمل و نقل سنگین، با توجه به قیمت، سرعت و کیفیت سرویس مورد نظر خود را دارند.

در این سامانه هوشمند، صاحبان مشاغل و صنایع  نیز قادر ند با استفاده از خدمات فعالان پستی اعم از شرکت پست (از طریق سرویس بازارمتریال – پست بار)،اپراتور اول پست، سرویس چاپار، اسنپ باکس، DPE، TPG، پرشیا، از سرویس‌های متنوع پست شهری و بین شهری و داخلی و خارجی بهره برداری کنند.

شرکت جابار نیز با ارائه‌ی لاکرهای هوشمند گامی جدید در راستای ارائه خدماتی فناوری محور به شرکت‌های عرضه خدمات پستی و لجستیکی و فعالان تجارت الکترونیک برداشته است. لاکرهای هوشمند جابار جهت دریافت مرسولات پستی و خریدهای اینترنتی، راه حلی مدرن و آسان را به مشتریان خود ارائه کرده است.

شبکه‌ی ایستگاه‌های لاکرهای هوشمند جابار در سراسر کشور در حال گسترش است. از مزیت‌های این فناوری هوشمند برای کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک و شرکت‌های عرضه خدمات پستی می‌توان به افزایش ظرفیت ارسال بسته‌ها، مدیریت زمان تحویل بسته‌ها به مشتریان، کاهـش چشمگیر مرجوعـی بسته‌ها، افزایش رضایت مشتریان و بهره‌وری سازمانی، امکان تجمیع چند مقصد گیرنده در یک ایستگاه لاکر، کاهـش آلاینده‌های زیست محیطی و… اشاره کرد.

مشتریان نیز می‌توانند از مزایای بی‌شمار لاکرهای هوشمند جابار از جمله عـدم نیـاز به انتظار کشیدن در محل آدرس برای دریافت بسته ،جلوگیری از برگشت خوردن بسته (به دلیل مشخص نبودن زمان حضور پیک)، امکان دریافت بستـه در زمـان و مکان مورد نظر، کـاهـش احتمـال گم شــدن بسته، امنیت کامل بسته در بازه زمانی رزرو، کاربری آسان لاکرهای هوشمند و دسترسی آسان بهره‌مند شوند.

جابار طبق این قرارداد تحویل مرسولا‌ت پستی را از طریق لاکرهای هوشمند خود در سراسر کشور برای کاربران پستکس فراهم خواهد کرد.

این همکاری قدمی در راستای تسهیل ارائه خدمات شرکت‌های پست و لجستیک و فعالان حوزه تجارت الکترونیک به مشتریانشان و کسب رضایت بیشتر مشتریان این کسب و کارهاست.

جابار با گسترش همکاری خود با بازیگران صنعت پست و لجستیک و همچنین تجارت الکترونیک در صدد است تا روز به روز به عنوان یک تسهیل‌گر  نقش خود را در این صنایع پر رنگ‌تر ایفا کند.

جابار، این امکان را برای کسب و کارهای ذکر شده ایجاد کرده تا با ارائه لاکرهای هوشمند قدمی در افزایش رضایت مشتریان خود نیز بردارند.

تاریخ: ۱۴۰۲-۱۰-۱۲