... 90003132

گزارش حضور جابار در نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (Inotex۲۰۲۳)

گزارش حضور جابار در نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری ( (Inotex۲۰۲۳

گزارش حضور جابار در نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (Inotex۲۰۲۳)

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (Inotex ۲۰۲۳)، در پارک علم و فناوری پردیس و با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان و استارت‌آپ دایر شد.
این نمایشگاه در راستای معرفی، جذب سرمایه و شبکه‌سازی در زیست بوم فناوری کشور از ۱۹ الی ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار گردید.
بازرگانان، فناوران، صنعت‌گران و محققین کشورهاى گوناگون در این نمایشگاه شرکت کرده و کالاها، فناوری‌ها و خدمات خود را با هدف ایجاد مذاکرات تجارى بین‌المللی، معرفی کردند.
در این گردهمایی بزرگ، برای اولین‌بار رویداد فینوتکس اجرا شد که هدف آن تامین مالی در حوزه نوآوری و فناوری با حضور سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی است. این گردهمایی در مسیر رشد استارت‌آپ‌هایی که به دنبال جذب سرمایه‌گذار بودند، بوده است.
جابار، به عنوان یک استارت‌آپ فناوری محور با معرفی محصول و سرویس‌های خود در این نمایشگاه، مورد توجه قرار گرفت و موفق به معرفی فناوری لاکر هوشمند به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی شد.
جابار با حضور خود در این نمایشگاه گامی موثر در راستای معرفی مزایای استفاده از لاکرهای هوشمند برای عموم مردم و بالاخص شرکت‌های پستی، لجستیکی و فروشگاه‌های آنلاین برداشت. همچنین جابار توانست به عنوان یک عضو در زنجیره تامین برای ایجاد هم‌افزایی با فعالان مرتبط در این حوزه، وارد گفت‌و‌گو و مذاکره شده و در راستای هدف همیشگی خود که همان تسهیل‌گری و ایجاد ارزش افزوده در اکوسیستم صنعت پست و تجارت الکترونیک حرکت کند.
طبق نتایج بدست آمده از نمایشگاه اینوتکس، استقبال کسب و کارهای وابسته به صنایع ذکر شده از جابار به چندین دلیل بوده است:

  • ایجاد مزیت رقابتی برای فعالان حوزه پست و تجارت الکترونیک توسط جابار.
  • جابار بهره‌وری شرکت‌های پستی و فروشگاه‌های اینترنتی را افزایش می‌دهد.
  • لاکرهای هوشمند باعث کاهش هزینه و صرف زمان و افزایش ظرفیت ارسال سفارشات به دست مشتریان، برای فروشگاه‌های آنلاین و شرکت‌های عرضه‌ی خدمات پستی (کوریرها) خواهد بود.
  • جابار موجب ایجاد افزایش رضایت مشتریان کسب و کارهای فعال در حوزه‌های اشاره شده می‌شود.

علاوه بر تمام موارد فوق، کاهش تردد وسایل حمل نقل با استفاده از لاکرهای هوشمند، به خودی خود نقش موثری در کاهش آلاینده‌های زیست محیطی ایفا خواهد کرد.
نمایشگاه اینوتکس هر ساله فرصت خوبی را در اکوسیستم فناوری کشور ایجاد کرده تا شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها بتوانند همسو با استانداردهای داخلی و بین‌المللی، از طریق معرفی محصولات، خدمات و دستاوردها به بازدیدکنندگان، همکاران، سرمایه گذاران و … به سمت پیشرفت، قدمی مثبت برداشته و با رویکردی مشارکتی، ارزش افزوده‌ای در چرخه اقتصادی کشور رقم زنند.

تاریخ: ۱۴۰۲-۰۳-۰۱