... 90003132

این جا بار شماست

این جا بار شماست

شرکت فاخر کالا نوین گستر پویا (جابار) با شعار این جا بار شماست، در سال ۱۳۹۹ تاسیس شد. این شرکت با ارائه لاکرهای هوشمند به کسب‌وکارهای فعال در حوزه پست و لجستیک و تجارت الکترونیک در مدیریت زمان بسته ارسالی کمک می‌کند. لاکر هوشمند یا همان کمد شهری هوشمند صندوقی است که در یک مکان مشخص مستقر شده و قابلیت دریافت، نگهداری و تحویل انواع مختلف مرسوله را به عهده دارد.

لاکر هوشمند با خدمات‌رسانی ۲۴ ساعته دنیای پست و لجستیک را متحول کرده است. شرکت جابار در کنار لاکرهای هوشمند، پلتفرم E-Lock را نیز ارائه می‌دهد که با استفاده از آن می‌توان مجموعه لاکرها، بارگذاری و برداشت مرسولات و مشتریان را مدیریت کرد. در ادامه با این جابار و اهداف آن بیشتر آشنا خواهید شد.

جابار چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

جابار با ارائه لاکرهای هوشمند تلاش می‌کند به ماموریت و ارزش‌های خود پایبند باشد. در ذیل، به برخی از اهداف این شرکت اشاره شده است:

۱. حفاظت از محیط زیست

صندوق هوشمند یک راه‌حل پایدار است که مزایای زیست محیطی مختلفی دارد. یکی از مزایای کلیدی استفاده از کمدهای شهری هوشمند، کاهش انتشار کربن ناشی از تردد وسایل نقلیه حامل بسته‌ها است. جابار امکان تحویل چند بسته را در یک مکان فراهم می‌کند و به ‌این ترتیب باعث کاهش تعداد سفرهای حامل‌های شرکت‌های حمل و نقل و کاهش مصرف سوخت و انتشار گازهای گلخانه‌ای می‌شود.

۲. بهینه‌سازی عملیات تحویل بسته پستی

لاکرهای هوشمند جابار یک گزینه عالی برای مدیریت زمان بسته ارسالی برای فروشگاه‌های اینترنتی و عرضه‌دهندگان خدمات پستی است. با لاکر هوشمند به‌راحتی می‌توان هزینه‌های لست مایل را کاهش داد. با استفاده از لاکرهای هوشمند دیگر نیازی نیست که ماموران ارسال، برای تحویل هر مرسوله به نقاط مختلف شهر بروند. در عوض، کافی است بسته‌ها را در لاکرهای هوشمند در نقاط مشخص‌شده قرار دهند تا گیرنده‌ها در زمان دلخواه خود، بسته را تحویل بگیرند.

۳. هوشمندسازی شهر

لاکرهای هوشمند نقش مهمی در توسعه شهرهای هوشمند ایفا می‌کنند. لاکرهای هوشمند را می‌توان با زیرساخت‌های گسترده‌تر شهر هوشمند ادغام کرد. همچنین امکان اتصال آن‌ها به پلتفرم‌های دیجیتال و برنامه‌های تلفن همراه وجود دارد.

لاکرهای هوشمند جابار چه ویژگی‌های فیزیکی دارند؟

ویژگی‌های فیزیکی لاکرهای هوشمند شامل موارد زیر است:

  • بدنه مقاوم: لاکرهای هوشمند جابار از جنس ورق گالوانیزه هستند که مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارند.
  • قفل‌های ایمن: صندوق هوشمند جابار مجهز به قفل الکترونیکی مقاوم در برابر شوک و ضربه است.
  • صفحه لمسی: لاکرهای هوشمند صفحه لمسی دارند تا کاربر به‌راحتی بتواند از آن استفاده کند.
  • مجهز به دوربین‌های نظارتی: لاکرهای هوشمند جابار، به صورت ۲۴ ساعته توسط دوربین‌های نظارتی در حال کنترل است.

لاکرهای هوشمند چه مزایایی دارد؟

لاکرهای هوشمند تحولی در صنعت پست و لجستیک ایجاد کرده‌اند و محبوبیت آن‌ها هر روز بیشتر می‌شود. مهم‌ترین مزایای صندوق هوشمند شهری، برای عرضه‌دهندگان خدمات پستی و فعالان حوزه تجارت الکترونیک به شرح زیر است:

  • کمک به مدیریت زمان بسته ارسالی
  • کاهش هزینه‌ ارسال مرسولات
  • افزایش ظرفیت ارسال مرسولات
  • کاهش تعداد تحویل‌های ناموفق
  • استفاده بهینه از نیروی انسانی
  • افزایش رضایت مشتریان

مزایای لاکرهای هوشمند جابار برای مشتریان کسب و کارهای فوق:

  • امکان دریافت بسته در زمان و محل دلخواه مشتری
  • افزایش امنیت بسته‌های پستی

جابار به عنوان یک تسهیل‌گر وارد صنعت پست و لجستیک و تجارت الکترونیک شده و با گسترش شبکه لاکرهای هوشمند خود در سراسر ایران، روز به روز در حال برداشتن قدمی موثر به سمت هوشمند سازی شهرها است و فراموش نکنید، این جا بار شماست.

تاریخ: ۱۴۰۲-۱۲-۱۵